Et enkelt spørsmål som jeg ikke finner noe svar på:
Må man fremdeles ha fjernkontroll for å kunne se DVD på boxen etter at man har flashet BIOS'en på den?
Et enkelt spørsmål som jeg ikke finner noe svar på:
Må man fremdeles ha fjernkontroll for å kunne se DVD på boxen etter at man har flashet BIOS'en på den?
Xboxen fungerar precis som vanligt efter biosflashning, om du inte flashat med något konstigt bios som inte är kompatibelt med dvd-uppspelning. Har för mig att vissa debugbios inte fungerade med dvduppspelning.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, la meg formulere meg litt annerledes:
Jeg har ingen fjernkontroll. Kan jeg spille av DVD om jeg flasher BIOS'en uten fjernkontroll, eller må jeg kjøpe en fjernkontroll?
Om du flashar biosen kan du använda dvd-x 2.0 för att se på filmer (region 0,1,2,3,4) utan fjärrkontroll.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks