Hur får man det att fungera med SST49LF020A?
Hur får man det att fungera med SST49LF020A?
Typ inte alls...det chippet är konfat för att man inte ska kunna bränna in bios på det..allt enligt M$'s önskemål...kul va? Dessutom har dom slutat tilverka det vanliga chippet..inte så kul...fast det finns ju nån som har bunkrat upp några extra *L*
jag har ett sst 49lf020 från ett trasigt moderkort. icke programmerat dock med nån xbox bios om du vill ha chippet så kan du få det gratis kan skicka det på posten
Va?? vad pratar ni om nu??
49lf020 går ju att skriva. O det sitter ju inte som Tsop på moderkorten.
Eller missade jag ngt som ni diskuterade i en tidigare tråd??
Ursch jobbigt. Jag har inte varit inne i forumet på 2 veckor![]()
Ja och nej...*L*
Ett SST49LF020 går fin-fint att göra ett modchip av men ett SST49LF020A (ett A på slutet) går inte bra alls. Vaffö inte? Läs en tidigare tråd av mig..hmm den hette nåt om M$'s tentakler..ja ja..leta så finner du.
Men det sitter ju inga 49Lf020 chip på moderkorten.
jo på moderkort till pc.. det är 1 sådan krets jag har över från min data skrot...
Ahha ;o)
Öh vad? HAr du ett SST49LF020 på ditt PC-moderkort? Verkar skumt...det chippet är vad jag förstått framtaget delvis för Xbox...nåja...låter ju kul...
fanns på mitt asus a7v333 moderkort hände en liten olycka med det moderkortet men det är en helt annan saga![]()
Aha! Okej...kul att veta! Om du tänker slänga det så kan du ju slänga det till mig![]()
jo visst maila mig godsborn om du vill ha chippet.
Skickar det på posten gratis, kanske du kan bygga ihop nått skoj med den.
madscion@*******.com
ops just de ja fick juh inte skriva så![]()
Men varför skulle MS vilja ta fram ett "engångs" chip som bara rymmer 2Mbit? Dom måste ju haft ngn tanke med att sätta ett 8Mbit chip på ifrån början.
Tycker detta låter skummt.
Bookmarks