Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Import av PSX-adapter till XBOX?

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Tibro
    Respekt
    0

Lightbulb Import av PSX-adapter till XBOX?

Vill ha en sån här eller två
    En väldigt liten ock smidig <a href="http://www.levelsix.com/products/xbox/ps-xbox_adapter.shtml" target="_blank">adapter</a>, och här <a href="http://jandaman.cybrhost.com/Merchant2/merchant.mv?Product_Count=4&Screen=PROD&Product_Co de=psxxbox&Category_Code=XBOX" target="_blank">ännu billigare</a>!
    Någon som känner för att importera eller nått? Vet inte riktigt... annars får jag göra det själv, försöka få de skickat som gåva

Att jag vill ha den istället för de mer avancerade boxarna är för dess litenhet Har min xbox på en pall under ett bord, så att ha en stor låda hängandes är inte så lockande

Har hört att de e trevligt spela halo med PSX kontroll, sugen på att testa Sen bra att kunna få fler kontroller vid LAN då inte alla jag känner har 4 xbox kontroller...

Undrar vilka utav shoulderbuttons som blir black & white...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

OK, skall försöka få hem den varianten. Skillnaden mot den vi har i sortimentet är att den inte har stöd för minneskort..men vem använder sådana...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Tibro
    Respekt
    0

Den verkar ju inte speciellt dyr om man kolla rpå den sidan jag länkade till, runt $7, är ju svinbilligt, sen e de ju shipping, moms & importavgift som knaprar på....

Fast om man gör som vid ebay & ber dem skicka som gåva, kan man nog få de billigare... redigt... Bara frakt som kostar då

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Respekt
    23

Controller-s äger ju iofs så det känns rätt onödigt

Liknande diskussioner

1. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 10:06
  2. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 00:21
  3. psX
    By pege63 in forum Playstation - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-06-17, 13:56
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24
  5. VCD PÅ PSX UTAN VCD ADAPTER
    By mansnet in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2001-02-15, 22:59

Bookmarks

Behörigheter