Har förstört moderkortet i xboxen verkar det som. Så om någon känner att de vill köpa något från min box så är det bara att säga till.
Trasigt moderkort (vad man nu vill ha det tlll. =))
DVD
Hårddisk
Chassi
etc etc...
kvajnto@yahoo.se
Har förstört moderkortet i xboxen verkar det som. Så om någon känner att de vill köpa något från min box så är det bara att säga till.
DVD
Hårddisk
Chassi
etc etc...
kvajnto@yahoo.se
Är det en samsung/philips-dvd som tar cd-r ? Isof , hur mycket skall du ha ?
<small>[ 23 February 2003, 15:31: Meddelandet redigerat av: g0x ]</small>
Hårddisken kan du använda som dörstopp om den inte var upplåst. För annars så kommer den endast att fungera med ditt moderkort.
Vad vill du ha för chassit?
//Claw
Precis, vad vill du ha för chassit?
Rip. Mix. Burn.
Jag vill ha DvD spelaren min e trasig
tonyursinius@*******.com
Får man köpa ditt kraftagg..
välkommen att maila till mister_mental@hötmejl.com (översett till vanlig onlinemail)...
jag vill ha dvdn(om det är den som kan spela cdr ) och/eller chassi! bor du i stockholm så kan vi göra en snabb o smidig affär![]()
mejla priser:
<a href="mailto:xermi@grax.nu" target="_blank">xermi@grax.nu</a>
Spar på grundvattenet...
DRICK ÖL!
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av stenaf:
<strong>Har förstört moderkortet i xboxen verkar det som. Så om någon känner att de vill köpa något från min box så är det bara att säga till.
DVD
Hårddisk
Chassi
etc etc...
kvajnto@yahoo.se</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vad är det för xbox du har? Jag är intresserad av en GPU kyllfläns till en 1.1a. Den lilla kyllfänsen, som saknar fläkt på den nya xboxen alltså.
Jag köper gärna din HD, mejla mig på matthias@bredbergs.com.
Hej!
Har du kvar ditt powersupply??? Jag behöver verkligen ett... Jag ger 200 kr...
MVH / TB
Bookmarks