Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Xbox-lite hjälp tack!!

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Post Xbox-lite hjälp tack!!

    Hallå hallå

    Jag tänkte köpa mig en Xbox som är chippad med Xecuter2 Lite och har en 120 Gb hårddisk. På den finns dessa program redan inlagda; boxplorer, Config Magic, DVD-X2 DongleFree DVD-Player, Enigmah Videomode Switchdisc, XBOX Media Player 2.2, XBcopy0025, XBOX Ftp client, DVD-X, xflash, FlashX och xToolBox. Om jag sedan går till psxcare och monterar in de nödvändiga strömbrytarna, kommer jag då ha allt som behövs för att spela live? Den skall dessutom, enligt uppgift, klara av att spela DVD/SVCD/XVCD/VCD/DivX/XviD/Mp3. Om detta är ett bra paket, hur mycket skall man betala?? Tacksam för all hjälp då jag inte kan ett dugg om Xbox.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    22

    Post

    Vad den är värd att betala för, vet jag ej. Men alla program du räknade upp är helt gratis, men många försäljare tar upp dem ändå för att det ska låta mer.
    Så det du köper är en Xecuter2 chipad xbox med 120GBare. Så låt dig inte narras om tro att det är mer bara... För övrigt så är det en bra paket.

    <small>[ 17 April 2003, 13:47: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det är samma paket som om du köper en X-ecuter 2 lite chippad xbox av oss för 6.400:- inkl HALO och BLINX Time Sweeper.

    Jag är på gott humör idag och priset på xbox har gått ner så säg 6.000:- utan spel så sätter jag på en switch för chippet oxå.

    Fördelen för dig är att du har 1 års garanti på xboxen från mig när du köper hela paketet klart.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 10:06
  2. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 00:21
  3. Xbox överföring till annan xbox! Hjälp!!
    By skippy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-19, 22:58
  4. lite hjälp tack!
    By P-O in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-30, 22:24
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •