Ja byte nyss hårddisk och botade upp med skivan och partionerade och la in evox large drive och allt gick bra men sen när jag botar upp utan skiva så blinkar knappen rött/grönt och det kommer upp att den ska in på service vad kan va fel??
Ja byte nyss hårddisk och botade upp med skivan och partionerade och la in evox large drive och allt gick bra men sen när jag botar upp utan skiva så blinkar knappen rött/grönt och det kommer upp att den ska in på service vad kan va fel??
är det nåt mer man ska installera??? eller ska det fnuka att bara göra så här???
kom igen ingen som vet??
Har du tittat på <a href="http://www.xbox-scene.com" target="_blank">www.xbox-scene.com</a> bland deras tutorials? De kanske har svaret.
nu funkar det i alla fall äntlingen... jag hade riktigt med bra hjälp över icq i många timmar innan det funka...
Jag har samma problem hur löste du det?
Det har vid något tillfälle läckt en superdisc2.iso där "large drive" har ett fel i .ini-filen som gör att det inte blir någon "xboxdash.xbe" kvar på c:\
Bara att kopiera in den manuellt med boxplorer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ska testa, tack!
Nån som vet om en hårddisk av märket Maxtor funkar??
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Layzie:
<strong>Nån som vet om en hårddisk av märket Maxtor funkar??</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Skall inte vara några problem, många väljer maxtor då dom har prisvärda 5400-varvare (har jag för mig...)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag testade det du sade hansi men xboxdash.xbe fanns där redan, jag testade att köra den från boxploere och då kommer jag till dashborden på hårdisken. När xboxen startar om verkar han inte läsa den filen. kan det vara nåt i evox.ini filen (t.ex raden med vilken bios som är installerad?)
Bookmarks