Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: BlindWrite

Registrerade
    Dec 2000
    Respekt
    0

Question BlindWrite

Jag har gjort en btw-fil med BlindReader, sen när jag ska köra med BlindWriter så verkar det hänga sig innan jag ska bränna filen, cd-brännaren lyser på Busy precis som om den söker, sen händer inget mer. Vad kan det bero på?
    Min brännare är kontabel till detta programmet, det är en scsi Matshita cd-r cw-7502.

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Vet inte vad som kan vara fel men jag har inga bra erfarenheter av BW. Skapa istället en .cue-fil med BR och bränn sedan in den med hjälp av CDRwin. Det funkar bäst tycker jag. Lycka till!!

Registrerade
    Dec 2000
    Respekt
    0

Jag har provat med att göra en cue-fil också, men det när jag ska köra den i cdrwin så kommer det upp ett felmedelande, (Error: Invalid CUE SHEET command at line 1 Illegal command syntax)

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Detta meddelande har jag aldrig sett . Däremot har jag fått något annat konstigt meddelande om att cue... inte finns. Men dessförinnan hade jag flyttat om filerna och mapparna på HDn för att organisera allt lite bättre. Filerna måste tydligen hämtas från samma mapp dit man har läst in dom från början. Man kan inte flytta dom efteråt. Detta kanske inte löser problemet för dig men det är bara ett tips! Lycka till!

Registrerade
    Mar 2001
    Respekt
    0

Error: Invalid CUE SHEET command at line 1 Illegal command syntax

Editera CUE filen i notepad. Kolla så det inte finns med någon felaktig sökväg.

Liknande diskussioner

1. Clonecd och Blindwrite fråga?
    By armani2 in forum Playstation - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2001-11-15, 21:36

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner