Om man beställer ett x2PRO, kan ni fixa en kopia på superdiscen som ni skickar med på skiva då??
annars.. vilken är den nyaste superdiscen?
Om man beställer ett x2PRO, kan ni fixa en kopia på superdiscen som ni skickar med på skiva då??
annars.. vilken är den nyaste superdiscen?
Går det så vill man.
Nej, vi bränner inte ut superdisc.
Det är version 3.4 som är den senaste, tror inte den har läckt ut än, men vad vet jag...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vilken är den senaste super disc versionen i dagens läge?
SD3.7rc8 är den senaste
var hittar jag den senaste Superdiscen och manualen till den , hur man installerar den
var hittar jag manualen till Superdisc min version av Superdisc är 3.7rc8 , men när jag ska installera den kommer jag bara till punkt 16 sen är de stopp , vet ej varför
kan jag prata med nån som är online nu
hur stor är Superdiscen SD3.7rc8 och var kan jag ladda ner den i så fall
PÅ IRC EFNET i kanalen #super-disc Annars brukar den finnas på DC också
Och den är 351 MB
Jag har moddat min box med hjälp av superdisc
Om jag hittar en nyare version, kan jag då lägga in valda delar på min box?
I så fall hur gör jag?
Du behöver bara lägga in valda delar av program som du hittar uppdateringar på nätet, det är det som är fina fisken SD använder man bara tex första ggn sen uppdaterar man allt annat.
Betyder det att man måste hitta programmen själv på nätet och lägga in dem under apps?
Kan man inte ta dem direkt från skivan?
Ja du hittar dom var helst på nätet inga problem alls sök på google så ska du se
Bookmarks