Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Chip och dylikt

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Exclamation Chip och dylikt

    Hallå alla freaks! Sitter här på en xbox och funderar på att köpa ett ********* men läste härom dagen att microsoft nu ska ta i med hårdhandskarna och göra det svårare att syssla med olagligheter.! Hur påverkar detta den redan befintliga *********marknaden och den kommande?

    Vidare, vilka chip är bra, , vilket ska jag ha?
    Jag vill kunna spela spel från alla regioner, brända som original..
    Jag vill kunna titta på samtliga DVD-regioner samt,
    Jag vill kunna flasha om BIOSen (vad det ska vara bra för vet jag inte än men jag har hört att det ska vara bra)!

    tACKSAM FÖR ALLA SVAR!!!!
    /Ryss

  2. #2
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ursprungligen skrivet av Ryssen:
    <strong>Jag vill kunna titta på samtliga DVD-regioner samt,</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Finns det något sätt att se på ryska (region 5) och kinesiska (region 6) filmer på Xbox?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi kan flasha om din bios, då kan du spela alla spel osv, samt installera evo-x dashboard och dvd-x 2.0 för att se filmer region 0,1,2,3,4.

    Jag vet inte varför 5,6 inte fungerar, eller om någon ens testat!

    Om Microsoft inför chiptest på onlinespelen så får du antingen hoppas på att diverse hackers kommer med effektiva motmedel, eller i värsta fall skaffa en xbox till för ändamålet.

    Det enda chip vi säljer som stödjer omflashning (om du inte väljer att låta oss flasha om bios, då kan du flasha om själv också) är Matrix.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 10:45
  2. Installationsanvisning Multi-X 4-in-one version 10.0
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-30, 14:51
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  5. Chip är olagligt, PSX care och alla andra är oseriösa
    By Gustav_A in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2001-12-15, 16:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •