Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Om den skulle pajja?

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Post Om den skulle pajja?

aja, jag vet inte om det ska vara här eller någon annastans.. men men, nu kör vi...

om jag t ex fixar Evulotion X BIOS... och min xbox skulle gå sönder, tex falla i backen. kan de som försöker laga, eller bestämma dödorsak på den då se att jag har "mixtrat" (moddat/flashat) den då?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det brukar märkas att man lyft på klistermärkena som sitter över två av skruvarna när man öppnar boxen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

tackar för det snabba svaret... men kan man skicka den till dig så du får titta på den om den skulle pajja på så sätt att det finns en pytte liten chans att den kan stara igen?

eller har försäkringen försvunnit när man moddar så de på tex siba kan säga, "nej din jävel, här fixas inte några xboxar som moddats"?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Är det något som är enkelt att byta som t.ex. nätdelen eller dvd-rommen så fixar vi det utan problem. Siba lär inte gå med på att fixa en öppnad xbox. Kanske om man köpt till försäkring, då kan man ju råka tappa den framför tåget eller nåt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

försäkring har jag, och bra fantasi har jag oxå så det skulle inte vara några problem... men men tack för hjälpen ändå. ni får nog fixa den om den mot förmodan skulle pajja...

Liknande diskussioner

1. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  2. Den original Dashbord som på superdisc, e den crackad??
    By JYO in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-03-26, 06:57
  3. skulle kunna behöva lite hjälp..
    By jose in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 18:11
  4. Den som knäcker denna är bra, riktigt bra !
    By Morphem in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-01-31, 15:56

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner