Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Hjälp! Kopiera till minneskort?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Post Hjälp! Kopiera till minneskort?

    Jag har en chippad xbox och en ochippad. Nu vill jag kopiera en sparad spelfil från mitt chippade till mitt ochippade. Jag har ett minneskort MEN jag kan inte kopiera en sparfil från mitt chippade till minneskortet. Det finns helt enkelt inget annat alternativ än "DELETE". Jag använde den vanliga dashborden. Vad gör jag för fel? Går det inte?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    409
    Respekt
    22

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Froogy:
    <strong>Jag har en chippad xbox och en ochippad. Nu vill jag kopiera en sparad spelfil från mitt chippade till mitt ochippade. Jag har ett minneskort MEN jag kan inte kopiera en sparfil från mitt chippade till minneskortet. Det finns helt enkelt inget annat alternativ än "DELETE". Jag använde den vanliga dashborden. Vad gör jag för fel? Går det inte?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vissa spel har ett kopieringsskydd så man inte kan kopiera den i orginal dashboarden. Men eftersom du har chippat, så är detta inte några problem tror jag. Gå in i EvolutionX och kopiera över sparfilerna till minneskortet. Nu äger jag inget minneskort, men minneskortet ligger väl på x,y eller z partionen. Sparfilerna ligger någonstans på E:\udata och E:\tdata, du får leta dig fram.. Det finns annars några program som underlättar. XBox-Saves Manager och XBox Games Manager. Du hittar dem under tools på xbox-scene

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Post

    Härligt, jag testar vidare. Jag försöker kopiera en MotoGP-fil, den är nog inte skrivskyddad, jag kan nämligen inte kopiera någon annan fil heller (med MS Dahboard).

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    102
    Respekt
    22

    Post

    Den är lite avancerad den där M$dashboarden...
    När du står på game savet gå till höger(tror jag)
    då kan du välja savet och kopiera, man kan ju ha fler save'ar på samma spel....

Liknande diskussioner

  1. help! hjälp! kopiera till vhs från boxen!
    By McClane in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-21, 15:44
  2. Raincoat till minneskort via AR
    By Zyphoon in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-21, 09:28
  3. Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 16:35
  4. Fjärrkontroll till Dvd:n, bättre förklaring tack!!
    By Steeth in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-29, 23:15
  5. GÅR INTE ATT KOPIERA?!?!
    By ^Fille^ in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-09-19, 15:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •