flasha eller modda med chip? jag har inte gjort nått med min box än, men jag skulle vilja ha några rekomendationer tack...
flasha eller modda med chip? jag har inte gjort nått med min box än, men jag skulle vilja ha några rekomendationer tack...
humtihum... enkel fråga, ganska enkelt svar... eller kan ingen rekommendera någotalls?
<small>[ 05 November 2002, 20:09: Meddelandet redigerat av: Devion ]</small>
Vad är godast, äpplen eller päron?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
uhh.. haha... det ända jag ska göra min min box är att sepla kopierade/import spel... vilken lösning borde jag då välja? enklare att svara nu eller?
Spelar ingen roll, alla chip gör ju så att du kan spela kopierade spel osv.
Vi flashar helst biosen, mest för att man då slipper ha något chip i som kan gå sönder/lossna (inte för att risken är direkt överhängande för det...)
Skall du löda i ett chip så har vi X-ecuter. Bara att ta som det är och löda dit, så vet man att det sitter där sedan.
Eller så har du Matrix, som du själv måste flasha med ett BIOS och sedan SKRUVA på plats. Räkna med att det kan kräva en justering då och då ifall det råkar rubbas ur sitt läge.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja du Hansi, Matrix är lite speciell.
Men snart kommer X-Ecuter's nya och det blir fina bullar i ugnen
Undrar bara hur man skall löda ditt pro versionen, Lite versionen verkar vara samma som dom gamla, 9 punkter och en tråd, men Pro skulle visst ha 10 på moderkortet och 10 på chipet, hmmmm, jaja, vi får väl se hur det slutar. Men ni kommer väl o ta in det elller???
I'm a XBOX Lover.
©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®
XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
Screen : 103" (InFocus)
+ en massa andra bra prylar.
Bookmarks