Tjenna ska iväg till skottland nästa vecka och undrar om nån vet om man kan köpa sig en xbox där och ta med hem utan några problem såsom tex
volt/tv standard/andra elkontakter osv
tacksam för svar
Tjenna ska iväg till skottland nästa vecka och undrar om nån vet om man kan köpa sig en xbox där och ta med hem utan några problem såsom tex
volt/tv standard/andra elkontakter osv
tacksam för svar
De brittiska kontakterna är av en annan storlek än de svenska.
borde det inte bara vara att kapa sladden då och sätta dit en svensk?
eller är det nått mera som skiljer ?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Svenne:
<strong>borde det inte bara vara att kapa sladden då och sätta dit en svensk?
eller är det nått mera som skiljer ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du behöver inte kapa sladden, den sitter inte fast i boxen. Bara att ta en sladd från någon radio/playstation e.dyl som har samma typ av kontakt. Om du mot förmodan inte har någon sladd liggande eller kan hitta på annat håll så får du köpa av oss för 100:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ah tack Hansi
hehe med risk för att vara tjatig
inget annars som skiljer då ?
vill ju inte köpa ett där och komma hem och det inte fungerar
Strömstyrkan skiljer sig 10 V (230 V i Sverige och 240 V i Skottland). Detta orsakar dig dock inga problem med apparaten.
ok tack så jätte mycket då köper jag en i skottland![]()
Är det inte samma nät spänning i hela EU, jag har för mig det. Min SVHS video pajade pga den höjningen. Är inte Scotland med i EU, har för mig det liksom.......................................
Just det såg en sådan kabel på klasse ohlsson billigt, har man en sådan i närheten slipper man sponsra "UTSUGARN" posten och få den samma dag...........
Om du inte leker med livet leker livet med dig
Bookmarks