Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: DWL 810+

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    Höganäs
    Respekt
    0

Post DWL 810+

Är det någon som har någon erfarenhet av D-link's trådlösa brygga DWL 810+ tillsammans med Xbox? När jag kör Ftp mellan dator och Xbox är den maximala hastigheten 650 KBps och försöker jag köra Mp3-låtar som ligger på datorn så låser sig XBMP efter 30 sekunder. Relax är självklart installerat på datorn. Är det någon som vet hur man kan få upp hastigheten mellan dator och Xbox.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

850KB i sekunden är nog ganska bra för ett 10 mbit trådlöst LAN.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2003
    Respekt
    22

Max hastighet ska vara 2MByte.
    Men det beror på ifall där är väggar osv imellan datorn o boxen.

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    Höganäs
    Respekt
    0

Jo 850 Kbitps är väl ok men det är 22 Mbitps det ska kunna gå i. Det är inte ens nära det och det stora problemet är at jag inte kan få Relax till att fungera som det ska. Jag kan spela upp Ca 30-40 sekunder av en Mp3-låt sedan låser sig Xboxen. Samma sak om jag kör utan relax. Jag kommer upp i mycket högre hastighet om jag kopplar DWL 810+ bryggan till en dator. Jag inbillar mig att det beror på Xboxen.

//Roka

Liknande diskussioner

1. Hur koppla min XBOX till mitt TRÅDLÖSA NÄTVERK???
    By IceMan77 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-07-06, 04:00

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner