Jag har fått den att lysa grönt vid installation men jag har _ingen_ aning hur jag ska ställa in den. Den har ju 4 läge och jag vet inte vilken som man ska använda. Nån som vet?
Jag har fått den att lysa grönt vid installation men jag har _ingen_ aning hur jag ska ställa in den. Den har ju 4 läge och jag vet inte vilken som man ska använda. Nån som vet?
Jag för mig att jag satte min på 1=on 2=off eller tvärtom
Det står ju tydligt beskrivet på sista sidan i vår svenska installationsanvisning...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
åh, har faktiskt int eläst denna sidas guide. Bara massa engelska guider.
Ska kolla på en gång..
Men jag har iaf fått det att funka. Den lyste rött hela tiden då 1,2 var på. Men när 1 var off och 2 var på eller tvärtom så funkade det jätte bra. Men nu får jag inte den att läsa cdrw med dashboardet. Har provat 2 olika skivor
så här står det i manualen, vad är det ni INTE förstår?
"Mode 1 (Dip switch 1 & 2 ON)(LED: Red or Green flashing) Test/Disable
This mode is primarily used for the alignment of the Matrix during installation. It may
also be used to fully disable the Matrix while in circuit.
Mode 2 (Dip switch 1 OFF, 2 ON) (LED: Green) Always On
This mode enables the Matrix to take over the original bios at all times.
Mode 3 (Dip switch 1 ON, 2 OFF) (LED: Green =Matrix, Red =Original) Swap mode
This mode works as follows:
On every power up the Matrix ?bios? is loaded indicated by the Green LED. To switch
to the original bios the user must load a game and then press eject, at this time the
LED will turn Red indicating that the original bios is active. To switch back the user
may either turn off and on the console or repeat the above.
Mode 4 (Dip switch 1 OFF & 2 OFF) (LED: Orange flashing) Write enable
In this mode the Matrix is always active but has the ability to be flash updated via
DVD Rom. We do not recommend you leave this mode on permanently, a bad update
of the flash will mean you will have to reprogram the Matrix via the programmer."
/kLaN
Bookmarks