Tjenare, har ni eller kommer ni ta in VGA box så man kan koppla boxen till monitorn? det vore fint...
God Jul På Er!!!
Tjenare, har ni eller kommer ni ta in VGA box så man kan koppla boxen till monitorn? det vore fint...
God Jul På Er!!!
Kommer i mitten av januari
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag hoppas bara att det inte är Innovations, jag har hört att den ska vara sämre. Men troligtvis är jag köpare av en VGA-Box sen. Får vänta till Februari då ni troligen har några stycken inne.
Det är redant från *******
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det ska gå att klippa till en vga kabel själv...
kolla på xboxhacker[slash]pixel8
Det ska gå att klippa till en vga kabel själv...
kolla på xboxhacker[punkt][net][slash]pixel8
Bookmarks