Kommer ni plocka hem USB kablar till xboxen liknande den på lik sang? Pris?
<small>[ 23 December 2002, 23:46: Meddelandet redigerat av: ****** ]</small>
Kommer ni plocka hem USB kablar till xboxen liknande den på lik sang? Pris?
<small>[ 23 December 2002, 23:46: Meddelandet redigerat av: ****** ]</small>
Vi tar hem dom från lik sang så fort dom får in dom på lager igen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Pris? Med tanke på att deras bulk priser ligger på runt 4 dollar (35 sek) styck
Antagligen runt 150:-, som förlängningskablar till handkontroll. Med mängdrabatt om man köper fler, t.ex. 2st för 100:-/st.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har ni fått in dom ännu??
ICQ: 173641094 (skriv att du är från psxcares forum) | MSN: n0kia3330@hotmail.com | Mail: n0kia3330@hotmail.com
Ja de finns på sidan... men de är sjukt dyra 300 spänn för en kabel som han ger 3-4 dollar för i inköpspris...
Hansi: Det kan knappast vara motiverat med ett så högt pris på den kablen, för någon support på en sådan kabel krävs ju knappast...
Säljer som smör ju :-)
håller med,
priset på den där kabeln är verkligen sjukt högt.
måste vara underbart utan konkurrens...
Nä, det blir till å köpa en 2/4 portars usb hubb och koppla in för strax under hälften av priset för 2 st. sådana där kablar.
Tjoff
Är folk helt *** i huvudet????
hur kan man betla 300:- för en sådan kabel???
och VARFÖR frågar nu när dom kommer in om Hansi skrivit varifrån du fåt dom för 40:-???.
Fast, dom får skylla sig själva.![]()
Dom får skylla sig själva om dom köper den här.
Jag betalade bara 149:- för min
<small>[ 07 February 2003, 07:24: Meddelandet redigerat av: FX ]</small>
Bookmarks