Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Game Enhancer

  1. #1
    Daniel Guest

    Post Game Enhancer

    Är det någon som vet vilket paket man ska köpa på xxxxxxxxxx's hemsida gällande Game Enhancer? Den finns i tre varianter. Nämligen -
    1. game enhancer £xxxx
    or
    2. import scart enhancer pack-includes game enhancer, door spring, scart cable and full instructions £xxxx
    or
    3.import pal enhancer pack-includes game enhancer, door spring, pal to scart converter and full instructions £xxxx


    [This message has been edited by Hansi (edited 17 January 2001).]

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Du skall naturligtvis köpa prylarna på http://www.psxcare.com/playstation.asp inte på någon annan site. Annars får du hålla dig till något annat supportforum :-)



    [This message has been edited by Hansi (edited 17 January 2001).]
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Daniel Guest

    Post

    Sorry Hansi, jag visste inte att det gick at köpa av Er...om jag fattar det här så är det Multi-X chip Stealth för PS ONE- EZ-FIT - 250:- jag ska köpa ? Jag har en PS One.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Ja, du behöver ett PS-one chip.

    En game enhancer (= Multi-X killer) kan du öht inte ansluta till PS ONE eller SCPH-9002 eftersom dessa modeller inte har parallellport.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Blaze VGA-adapter
    By Hansi in forum Playstation 2 Produkter
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 21:45
  2. xbox game selector
    By Finkeln in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 09:32
  3. In Game Reset?
    By Fixxxer in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 09:49
  4. Game Shark
    By califfen in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-06-10, 21:56
  5. Game Shark
    By califfen in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-06-10, 19:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •