Home Brew
Hej jag är i akut behov av ett Home Brew chip med x2_4974_MultiVer bioset på den. Har inte tillgång till programerare och har ingen lust att flasha med datorn heller eftersom jag inte har tillgång till någon skräpdator som man kan leka med. Jag har kollat på psxcares sortiment men dom verkar inte ha det. Om du läser det här Hansi, har du någon prisuppgift vad en sådan skulle kunna kosta om man kunde göra en beställning från er på något sätt. Om inte och någon annan trevlig själ läser det här som kan hjälpa mig. Jag vill liksom inte ha något gratis, jag är villig att betala ett rimligt pris + eventuellt lite till eftersom jag är i lite av en knipa. Så snälla svara på det här det är lite bråttom liksom. En polare har lovat mig att fixa en sådan i 3 veckor nu och det verkar inte bli något av det. Jag har läst hur flera på forumet har lyckats programera ett sådant genom att byta ut bioskretsen på en datorsmoderkort m.m. Men helst av allt så skulle jag vilja beställa en sådan från psxcare om det går, jag vet att det inte ingår i det ordinarie sortimentet men jag hoppas att det på något sätt går att göra en speciall beställning hos er. Please help me................................................ ...
Om du inte leker med livet leker livet med dig
Bookmarks