Tjena!
Funderar på att sätta in ett Enigmah-chip i min x-låda.. Finns det något annat chip som är bättre? Kan jag boota direkt från "moddad bios" utan att ha i skiva med Enigmah? Om det finns något bättre, vad kostar det isåfall inkl installation?
Tjena!
Funderar på att sätta in ett Enigmah-chip i min x-låda.. Finns det något annat chip som är bättre? Kan jag boota direkt från "moddad bios" utan att ha i skiva med Enigmah? Om det finns något bättre, vad kostar det isåfall inkl installation?
Det är bättre att flasha om än att montera enigmah.
Då kan du flasha om när du vill...
Det är inga kablar som kan lossna...
Med rätt flash kan du ha stor hårddisk...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong>Det är bättre att flasha om än att montera enigmah.
Då kan du flasha om när du vill...
Det är inga kablar som kan lossna...
Med rätt flash kan du ha stor hårddisk...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Och det kostar hur mycket? Jag är ganska sugen på det faktiskt.
Om jag har Enigmah, måste jag boota med skiva om jag ska ha "specialmenyn" eller man kan lägga den på hårddisken och starta den direkt?
Vi tar f.n. 1.500:- oavsett vilken modifikation du vill ha.
Och enda skillnaden med evo-x är det jag sade: Man kan flasha om, man kan ha större hårddisk.
Du kan installera evo-dashboard på hårddisken oavsett vilken mod du har.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks