Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: frågor ang. Evolution X & DivX (vcd/svcd)spelare

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Ösd
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    Post frågor ang. Evolution X & DivX (vcd/svcd)spelare

    måste man ha en moddad X Box för att använda Evolution X (mestadels för att lägga in spel på hd'n?) och hur är det med XboX media Player? måste basenheten vara moddad för det...

    var får man tag i dom nyaste ver. av dessa prog (Evolution X & XBoX Media Player), har "evolutionxv1_8_458_iso.rar" (är det nyaste?!?) men skulle vilja hitta nån
    divx/(s)vcd spelare också....

    (vet inte om man får ge utIUN's här men...) kontakta mig gärna på ICQ/UIN: 115650653 (nick Ankan)...eftersom jag tycker att det verkar vara lite känsligt att skicka direkt länkar till prog här?!?

    /Anders Axelsson

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Du måste ha en moddad XBOX för att kunna använda annat än originalspel.

    Läs våra guider.

    <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Ösd
    Inlägg
    22
    Respekt
    0

    Post

    ahhh, ok...
    tänkte, när får ni in Matrix Chippet?!?...visst ska det gå att flasha bios med det?

    annars om ni inte får in det inom snar framtid, finns det ngt bra chip som även en "lekman" (dock med halvdana lödkunskaper...)...kan löda in...?!?!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    X-ecuter version 1.1 är lätt att löda in, dock bör man alltid ha god lödvana när man skall in i känslig elektronik.

    Matrix kanske kommer in redan nästa vecka, tyvärr strulade sig banköverföringen så dom får inte mina pengar förrän kanske på tisdag/onsdag och då är det inte säkert att dom hinner skicka förrän veckan efter.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. DivX Film i PS2 Reality Media Player
    By ps2asker in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 21:54
  2. PS2 DiVx Player Utan multi-x chip
    By SpAnKa in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-25, 14:42
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24
  4. Spela upp DIVX på PS2:an med messiah?
    By yokese00 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-03, 23:11
  5. se divx och vcd på ps2???
    By vader in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-02, 13:53

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •