Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: "modda en us X-BOX"

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Post "modda en us X-BOX"

Tjenare PSX CARE MFL.

Alltså jag undrar om ni/någon kan modda en US-Xbox så den kan lira alla dessa olika "regions kodade spel". Hatar att den är kodad...

Samt kan ni/man byta el agg så man slipper ha en fet transformator?

MEn det viktigaste är ändå, kan ni modda den?
    The king is dead
    Long live the KING!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Våra moddar fungerar lika bra på US boxar som på europeiska boxar. Nätdelar kan vi ha inne ibland.

1000-1350:- för moddning
    1000:- för byte av nätdel
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Så vilken moddning är bäst och vilken moddning går snabbast (alltså man får tillbaka xboxen)

Nätagg
    The king is dead
    Long live the KING!

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Fan skrev fel,

Nätagg hur ofta kan ni ha såndana inne (så jag blir av med mitt jävla usa agg) Kan man beställa det så ni monterar det samtidigt som man moddar xboxen.. (vore ju bäst)
    The king is dead
    Long live the KING!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Flashning går fortast just nu, vi har inga x-ecuter 2 lite hemma. Annars är x-ecuter 2 lite ett bra val som går fort för oss att montera.

Tips, kolla annonsdelen i forumet, var någon som ville sälja en nätdel för 500:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Ok jag säger så här.

Om ni beställer ett nätagg eller skaffar fram så betalar jag 1000kr (eller är det utan nätt agg?)

Och sen vill jag beställa den bästa "moddning" till xbox ni har/kan skaffa fram (pris?)
    The king is dead
    Long live the KING!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Japp, 1000:- för nätagg inkl montering. Kan inte kolla idag ifall det finns något över just nu.
    + 1000-1350:- för moddning.

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Ok... När var och hur kan jag lämna in xboxen till er?

för "chippning" och el aggs byte (iofs så förstår jag att du inte kan kolla nu men kanske imorrn kan du kolla?)
    The king is dead
    Long live the KING!

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner