Aloha.
Jag tänkte lägga in en gamml 80Gb disk i boxen. Just nu använder jag disken i datorn och undrar därför om det bara är att formatera disken (NTFS) och sedan köra hdprepare tool.
Aloha.
Jag tänkte lägga in en gamml 80Gb disk i boxen. Just nu använder jag disken i datorn och undrar därför om det bara är att formatera disken (NTFS) och sedan köra hdprepare tool.
Ev'rybody's in despair,
Ev'ry girl and boy
But when Quinn the Eskimo gets here,
Ev'rybody's gonna jump for joy.
Come all without, come all within,
You'll not see nothing like the mighty Quinn.
Finns ju ingen anledning att formattera den...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag föredrar att alltid formattera först, om disken är felaktig tror jag säkert att Windows/linux är bättre på att hitta det än HdPrep programmet.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong>Finns ju ingen anledning att formattera den...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det spelar alltså ingen roll att den innehåller en hel del partitioner som den är nu?
Fråga nr 2: skall den vara NTFS eller FAT32?
<small>[ 03 September 2002, 15:07: Meddelandet redigerat av: Quinn the Eskimo ]</small>
Ev'rybody's in despair,
Ev'ry girl and boy
But when Quinn the Eskimo gets here,
Ev'rybody's gonna jump for joy.
Come all without, come all within,
You'll not see nothing like the mighty Quinn.
Bookmarks