har sett att man inte kan spela LIVE med sin chippade box=( har xcuter 2 lite och undrar om ni på psxcare kan fixa nån switch eller nåt liknande så att det ska gå att spela online? tack på förhand
har sett att man inte kan spela LIVE med sin chippade box=( har xcuter 2 lite och undrar om ni på psxcare kan fixa nån switch eller nåt liknande så att det ska gå att spela online? tack på förhand
japp, 1 switch för att stänga av / sätta på ditt chip kostar 250:-
Men räcker det för att kunna spela live?
Vad jag har hört så är det Hd:n som live kollar och om det är orginal bios eller inte.. har man bytt hd och flashat bios så blir man bannad från live.
Men om man låser hårdisken till orginalsstorleken så borde det ju fungera....MEn det verkar jobbigt att låsa, låsa upp osv.
typiskt microsoft att hålla på att kontrollera allt. Det är ju deras konsoll man köpt , det borde väl räcka. Får Gates aldrig nog?
NEED FOR SPEED
[QUOTE]Originally posted by
Ursprungligen skrivet av wrc:
[QB]typiskt microsoft att hålla på att kontrollera allt. Det är ju deras konsoll man köpt , det borde väl räcka.
Ja, håller med!!
Ett annat fel med dom de modchip scanning i win xp... De är så sjuk!!!
tycker iof att M$ får kolla vad dom vill om man kopplar upp sig mot deras server, jag är inte ett stort "fan" till M$ och deras produkter, men dom har trots allt plockat fram en grym produkt och tro fan att dom vill ha betalt för den och alla ev. tilläggstjänster... så sluta grina och fixa en moddad box och en omodad ...
Får man ta xboxen med sig in i himlen?
Jag vill ha ett fuskfritt xbox live, och då är det
bra att dom bannar modfierade xboxar.
Bookmarks