Kan man man använda en pc ratt till xboxen? en microsoft force feedback wheel.. Koppla den via USB kontakt?
Kan man man använda en pc ratt till xboxen? en microsoft force feedback wheel.. Koppla den via USB kontakt?
Jag köpte USB Xbox konvertern och blev hemskt besviken, varken min Act-Labs ratt eller MS Sidewinder FF2 joystick hittas av boxen.
Så jag undrar vad man ska ha konvertern till igentligen?
USB adaptern är ju tänkt för de som vill ha mus & tangentbord till LINUX.
Och några applikationer kommer att använda mus alt. tangentbord tex. boxplorer(tror jag) m.m.
Från produktbeskrivningen på hemsidan:
Observera att vanliga spel osv INTE har stöd för USB-tillbehör. Detta tillbehör är mest användbart om man t.ex. kör LINUX på sin XBOX. Vissa applikationer kan givetvis också ha stöd för t.ex. tangentbord, läs dokumentationen för de program du använder.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks