Hur ska jag gå tillväga för att jag ska kunna koppla in min gamla xbox hårddisk i datan? Jag vet att man ska låsa upp den för att windows ska kunna identifiera den. Finns grejerna på superdisc? eller? HJÄLP MIG!
Hur ska jag gå tillväga för att jag ska kunna koppla in min gamla xbox hårddisk i datan? Jag vet att man ska låsa upp den för att windows ska kunna identifiera den. Finns grejerna på superdisc? eller? HJÄLP MIG!
Do not underestimate the power of PlayStation!
Använd Config Magic på Superdisc 3.2
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
pege är RIKTIGT duktig på att använda kommandot ctrl+c ctrl+v hänvisa till guiderna istället för att spamma alla diskutioner. Sen dessutom så är det ofta så att du int eens svarar på vad som frågas utan tar lämplig färdigsktiven text å klistrar in. Du rör bara till dig för folk! skärpning!
Bookmarks