Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Chip-fråga...

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    0

Post Chip-fråga...

Som en vanlig "Svensson"-användare av boxen vill jag fråga er här om era åsikter och tankar om chippning.

Jag hittade precis en del intressanta spel på *** LÄNK TILL FÖRSÄLJNING AV PIRATKOPIOR BORTTAGEN! ***
    Vad krävs för att jag ska kunna köra dem? Enigmah, X-ecuter eller Evolution-X?
    Vad är vad och hur riskabelt är det att lämna iväg boxen och få stuffet installerat?

Hoppas någon har överseende med en som inte är så hemma inom området och som kan ge mig lite råd...
    Mvh
    Faló

<small>[ 08 September 2002, 22:15: Meddelandet redigerat av: Hansi ]</small>

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Att länka till sidor med försäljning av piratkopierade spel är olagligt och absolut inte accepterat i detta forum! Ofta leder ett sådant inlägg till att man blir svartlistad i forumet.

Om du vill spela ett sådant piratkopierat spel på en xbox spelar det ingen roll vilket chip/vilken modifikation du har.

Information om chip, evo-x osv hittar du i våra guider:

<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    0

Ledsen Hansí, det var inte min mening att länka till en sida. Jag ville bara försäkra mig om att min fråga inte missförstods. Lär inte hända igen...

Men om jag förstått dig rätt kan jag använda i princip vad som helst. Gör ni på PSXCare hela jobbet så att man får hem en box som kör rubbet eller måste man själv trixa med den? Måste man själv trixa tror jag att jag står över hela den här biten...teknik är inte mitt mellannamn.
    Jag fattar ungefär inte ett dugg om flashning av bios etc. Jag är som sagt en vanlig Svensson som tröttnat på att ha 5-6 spel att välja på.

Mvh
    Faló

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Hansi:
    <strong>Att länka till sidor med försäljning av piratkopierade spel är olagligt och absolut inte accepterat i detta forum! Ofta leder ett sådant inlägg till att man blir svartlistad i forumet.

Om du vill spela ett sådant piratkopierat spel på en xbox spelar det ingen roll vilket chip/vilken modifikation du har.

Information om chip, evo-x osv hittar du i våra guider:

<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49</a></strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">

<small>[ 08 September 2002, 22:43: Meddelandet redigerat av: falo ]</small>

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du kan spela kopierade spel direkt på en modifierad xbox.

Men om du vill lägga in spel på hårddisken m.m. så måste du lära dig själv hur man gör.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    0

Då så. Jag bryr mig inte om att lägga in dem på HD'n. Det är lika bra att shoppa dem. Tack för hjälpen Hansi...

Falo!!
    Kan du skicka mig länken ...

jag_är_bannlyst_från_forumet@hotmail.com

//Nisse

<small>[ 10 September 2002, 15:52: Meddelandet redigerat av: Hansi ]</small>

Liknande diskussioner

1. Fråga ang chip
    By Rasbotin in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 13:33
  2. Fråga ang chip
    By Rasbotin in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 13:16
  3. Fråga om chip
    By jonnye in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 16:28
  4. Fråga angående chip vad ska jag välja???
    By age in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-12-09, 19:48
  5. Neo 2.2 FRÅGA!
    By mansnet in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner