Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Fjärrkontroll

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Karlshamn
    Respekt
    0

Post Fjärrkontroll

Jag har 4 handkontroller till mitt Xbox. Kopplas fjärren till nån annan utgång eller skulle jag blir tvungen att koppla om varje gång i så fall?

<small>[ 03 February 2003, 13:25: Meddelandet redigerat av: Atratus ]</small>
    /Johan

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Trollhättan
    Respekt
    0

Du kommer att bli tvungen att sätta in dvd-kontrollens motagare i en av kontroll portarna. Så Ja du blir tvungen att ta ur en kontroll när du ska se film. Men detta är väl inte jobbigt

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Karlshamn
    Respekt
    0

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av LinuZ:
    <strong>Du kommer att bli tvungen att sätta in dvd-kontrollens motagare i en av kontroll portarna. Så Ja du blir tvungen att ta ur en kontroll när du ska se film. Men detta är väl inte jobbigt</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">I så fall tycker jag att det är smidigare att använda en av spelkontrollerna till att styra DVD:n med. Har ju ändå förlängningar till dom.
    /Johan

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Trollhättan
    Respekt
    0

Jo men då måste man ha chippat sin box för att det ska fungera. Men om man har gjort det så är det ingen ide att slänga ut 300kr på en fjärris.

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Karlshamn
    Respekt
    0

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    <strong>Jo men då måste man ha chippat sin box för att det ska fungera. Men om man har gjort det så är det ingen ide att slänga ut 300kr på en fjärris.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jepp, jag har evolution-x i min.
    /Johan

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Trollhättan
    Respekt
    0

Mmm se där....Då behöver du ju ingen kontroll!

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Karlshamn
    Respekt
    0

<strong>Mmm se där....Då behöver du ju ingen kontroll!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej, jag bara tänkte för att det är glassigt med fjärrkontroll. Kul att ha mycket tillbehör. Nå ja, jag får klara mig utan. Kommer ändå bara spela brända filmer i Xboxen. Resten kör jag ju i den vanliga DVD-spelaren..
    /Johan

Liknande diskussioner

1. Quintro+ RGB Scartväxel med fjärrkontroll (4+1 ingångar)
    By Hansi in forum Produktsupport - övrig hembio
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 17:37
  2. FjärrKontroll!
    By Lenner in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 13:09
  3. ps2 med V3 och fjärrkontroll hjälp?
    By orcko in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2003-01-07, 08:17
  4. Fjärrkontroll till Dvd:n, bättre förklaring tack!!
    By Steeth in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2002-12-29, 23:15
  5. Joytech Fjärrkontroll
    By Andreas in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2001-12-14, 22:25

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner