Jag har 4 handkontroller till mitt Xbox. Kopplas fjärren till nån annan utgång eller skulle jag blir tvungen att koppla om varje gång i så fall?
<small>[ 03 February 2003, 13:25: Meddelandet redigerat av: Atratus ]</small>
Jag har 4 handkontroller till mitt Xbox. Kopplas fjärren till nån annan utgång eller skulle jag blir tvungen att koppla om varje gång i så fall?
<small>[ 03 February 2003, 13:25: Meddelandet redigerat av: Atratus ]</small>
/Johan
Du kommer att bli tvungen att sätta in dvd-kontrollens motagare i en av kontroll portarna. Så Ja du blir tvungen att ta ur en kontroll när du ska se film. Men detta är väl inte jobbigt
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av LinuZ:
<strong>Du kommer att bli tvungen att sätta in dvd-kontrollens motagare i en av kontroll portarna. Så Ja du blir tvungen att ta ur en kontroll när du ska se film. Men detta är väl inte jobbigt</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">I så fall tycker jag att det är smidigare att använda en av spelkontrollerna till att styra DVD:n med. Har ju ändå förlängningar till dom.
/Johan
Jo men då måste man ha chippat sin box för att det ska fungera. Men om man har gjort det så är det ingen ide att slänga ut 300kr på en fjärris.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
<strong>Jo men då måste man ha chippat sin box för att det ska fungera. Men om man har gjort det så är det ingen ide att slänga ut 300kr på en fjärris.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jepp, jag har evolution-x i min.
/Johan
Mmm se där....Då behöver du ju ingen kontroll!
<strong>Mmm se där....Då behöver du ju ingen kontroll!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej, jag bara tänkte för att det är glassigt med fjärrkontroll. Kul att ha mycket tillbehör. Nå ja, jag får klara mig utan. Kommer ändå bara spela brända filmer i Xboxen. Resten kör jag ju i den vanliga DVD-spelaren..
/Johan
Bookmarks