Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Pris för byte av dvd-rom?

Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Göteborg
    Respekt
    23

Post Pris för byte av dvd-rom?

Vad tar ni för att byta ut Xboxens värdelösa dvd-rom till en ny dvd-rom?

Hur lång tid tar det?

Är i stockolm 16-17 Nov (planet går 16:xx så den måsta vara klar ett par timmer innan dess), kan ni fixa detta då.

<small>[ 08 November 2002, 22:35: Meddelandet redigerat av: Wizz ]</small>

Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Göteborg
    Respekt
    23

Föresten går det att få tag i en Xnox v1.1 drive?

den är vell bara att plugga in och köra?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har aldrig bytt dvd-rom i xbox till annat än standard. Och vi har nog bara vanliga tråkiga thompsondrivar liggande.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    23

Vad är det för fel på dvd-romen som sitter i xboxen som standard. I och för sig använder jag den inte så mycket än.

Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Göteborg
    Respekt
    23

Den klarar inte läsa cr-r skivor + att min läsare börjat då svårt att läsa vanliga dvd filmer

Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Göteborg
    Respekt
    23

Hansi om du sabbar en Xbox V.1.1 så kan du väll maila mig så köper jag Dvd´n

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Wizz:
    <strong>Hansi om du sabbar en Xbox V.1.1 så kan du väll maila mig så köper jag Dvd´n</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Här sabbas inga xboxar, men ibland så byter vi ju in sönderlödda mot nya chippade...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Bronx
    Respekt
    0

Vad tar ni för en gammal thompsondrive?
    Jag skulle behöva en som kan läsa cd-rw. Min kan inte och har aldrig kunnat. Testat sisådär 15 olika cd-rw´s bla verbatim, memorex och tdk som funkar i min polares thompson.

Registrerade
    May 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    23

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Lars Laban:
    <strong>Vad tar ni för en gammal thompsondrive?
    Jag skulle behöva en som kan läsa cd-rw. Min kan inte och har aldrig kunnat. Testat sisådär 15 olika cd-rw´s bla verbatim, memorex och tdk som funkar i min polares thompson.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har en Thompson från min gamla trasiga xbox...

Registrerade
    May 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    23

Ursprungligen skrivet av Lars Laban:
    <strong>Vad tar ni för en gammal thompsondrive?
    Jag skulle behöva en som kan läsa cd-rw. Min kan inte och har aldrig kunnat. Testat sisådär 15 olika cd-rw´s bla verbatim, memorex och tdk som funkar i min polares thompson.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har en Thompson DVD från min gamla trasiga xbox...

Liknande diskussioner

1. evox.ini
    By fjodde in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 22:12
  2. evox.ini verkar skum, ta en titt....
    By rallle in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 11:33
  3. Hur får man spel på " F " att fungera?
    By Z i n g o in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 22:37
  4. Min MS dashboard bootar om?
    By Silver2 in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 13:38
  5. Dvd Region X
    By Oddman in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 13:43

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner