Är det någon som varför det inte går att skapa mappar på F ?
<small>[ 14 November 2002, 12:22: Meddelandet redigerat av: Hotdanne ]</small>
Är det någon som varför det inte går att skapa mappar på F ?
<small>[ 14 November 2002, 12:22: Meddelandet redigerat av: Hotdanne ]</small>
Har du bytt din orginal hårddisk mot en större? Då ska det nämligen gå har du inte gjort det så kanske det är någon av system partitionerna som heter F Då kan det kanske bli problem. Men har du lagt i en större hårddisk ska det inte vara några probz............
Om du inte leker med livet leker livet med dig
Jag har bytt HD till en 30 gig.....och det funkar inte att skriva till f
Tänk på att formatera F via flashfxp
och en sak till tydligen gillar inte boxen
för långa ord eller vissa tecken gör mappen så enkel som möjligt kort namn bara du förstår vad som finns i den.
Det gör jag och det funkar alltid
Jag har provat att formaterat den vägen med men det går inte det heller ! Jag har läst i ett annat forum att det beror på chippet...och jag har modifierat mitt chipp på psxcare och jag jorde det mycket tidigt och det går tydligen inte att göra det med den tidiga versionen av modning.
och jag önskar att hansi kunde bekräfta detta...Så slapp men krongla och i stället se till att upgradera.
Ja, har du inte evo-x flashning utan xtender-flashning så måste den uppgraderas.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki Det var det jag trodde ? Vad tar du för att upgradera bioset till EvoX ! eller går det att göra själv ! på något enkelt sätt !!!!!
Har du tur så räcker det att bygla 2 lödpunkter och flasha om. Har du otur måste chipet lödas bort och programmeras om, de allra första boxarna vi modifierade råkade få ett skrivskydd aktiverat i själva chipet...
350-750:- om vi skall fixa det. (bygling alt. omlödning efter behov)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Till Hansi: När slutade ni med att skrivskydda chippet? Jag moddade mitt chip hos er i sommras (har jag ett skrivskyddat chip?)
Vilken version på bioset har jag kan man tänka sig ? (jag bara undrar)
Du kan väl händelsevis inte tala om var dom där 2 lödpunkterna sitter
Kommer inte ihåg, tror vi slutade skrivskydda efter typ de 10 första.
Nu funkar det !!!!! AAAA Det var Bara att löda lite på moderkortet och sedan flasha till evox ...... och nu funkar det kannon !
Bookmarks