Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...
Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...
dåligt med svar...
Alla här gillar XBox kontrollern. Själv tycker jag att PS2ans e hemsk, inget blir bra med den.
såg de skulle börja sälja modell s av original kontrollen... kanske billigare å handla sån isf...
det jag inte gillar med standard kontrollen är att man inte kan trycka på y och a samtidigt utan att trycka på alla knappar också.
Själv har jag dreambox och den är djävligt bra.
Dom enda gånger jag använder xboxen's, handkontroll är när jag spelar fps spel.
Men annars suger den rätt hårt.
Omöjligt att lira fightningspel.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Gorgar:
<strong>Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag känner igen dig Gogge! Är du Mattas Linderhöök som går handels på Östra? :damn cool:
<small>[ 18 October 2002, 22:00: Meddelandet redigerat av: Bengan ]</small>
10 miljoner flugor kan inte ha fel - ät bajs.
Det är ju Gam-Mattas!!![]()
Bajs är gott om man håller för näsan!
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Slengan:
<strong>Det är ju Gam-Mattas!!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej men det är ju farfarsskäggot ju!
![]()
10 miljoner flugor kan inte ha fel - ät bajs.
Ursprungligen skrivet av Bengan:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Gorgar:
<strong>Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag känner igen dig Gogge! Är du Mattas Linderhöök som går handels på Östra? :damn cool:</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nope... har bara varit tre år i ume nu... går skola på universitetet men är ursprungligen från Piteå som för övrigt suger i hockey märkte jag ikväll... 9-0 mot löven e inte acceptabelt![]()
Vi har beställt Dreambox och några Controller S. Dom kommer inom 1-2 veckor.
Vi har även beställt diverse rgb-kablar/s-videokablar m.m. till xbox.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks