Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Dreambox eller Magic Box

Registrerade
    Aug 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    0

Question Dreambox eller Magic Box

Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...

Registrerade
    Aug 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    0

dåligt med svar...

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23

Alla här gillar XBox kontrollern. Själv tycker jag att PS2ans e hemsk, inget blir bra med den.

Registrerade
    Aug 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    0

såg de skulle börja sälja modell s av original kontrollen... kanske billigare å handla sån isf...

det jag inte gillar med standard kontrollen är att man inte kan trycka på y och a samtidigt utan att trycka på alla knappar också.

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Uppsala
    Respekt
    24

Själv har jag dreambox och den är djävligt bra.

Dom enda gånger jag använder xboxen's, handkontroll är när jag spelar fps spel.

Men annars suger den rätt hårt.
    Omöjligt att lira fightningspel.

Registrerade
    Oct 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    0

Thumbs down

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Gorgar:
    <strong>Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag känner igen dig Gogge! Är du Mattas Linderhöök som går handels på Östra? :damn cool:

<small>[ 18 October 2002, 22:00: Meddelandet redigerat av: Bengan ]</small>
    10 miljoner flugor kan inte ha fel - ät bajs.

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Thumbs down

Det är ju Gam-Mattas!!
    Bajs är gott om man håller för näsan!

Registrerade
    Oct 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    0

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Slengan:
    <strong>Det är ju Gam-Mattas!! </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej men det är ju farfarsskäggot ju!
    10 miljoner flugor kan inte ha fel - ät bajs.

Registrerade
    Aug 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    0

Ursprungligen skrivet av Bengan:
    <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Gorgar:
    <strong>Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag känner igen dig Gogge! Är du Mattas Linderhöök som går handels på Östra? :damn cool:</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nope... har bara varit tre år i ume nu... går skola på universitetet men är ursprungligen från Piteå som för övrigt suger i hockey märkte jag ikväll... 9-0 mot löven e inte acceptabelt

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har beställt Dreambox och några Controller S. Dom kommer inom 1-2 veckor.

Vi har även beställt diverse rgb-kablar/s-videokablar m.m. till xbox.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Humm... Magic 4.1
    By CatFur in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 22:17
  2. MAGIC 2
    By Ronny in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2003-02-08, 17:44
  3. Vilket chipp? Magic 3?
    By Minicall in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 18:08
  4. Messiah 2 eller Magic 3???
    By piller in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-12-07, 23:09
  5. Bör man köpa en helt ny V5 messiah eller modda om sin gamla neo2 V3?
    By Game_Freak_se in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-06-03, 20:27

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner