är det nån skillnad?
verkar ju onekligen mycket lättare med matrix ifall det inte är det.
är det nån skillnad?
verkar ju onekligen mycket lättare med matrix ifall det inte är det.
Programmerar du Matrix med t.ex. EVO-X 2.4 bios så är det ingen skillnad alls, förutom priset och "besväret" att programmera chipet första gången.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hur gör man fösta gången då? måste man ha massa skumma prylar till datorn elle?
ah ok ja men det var ju inte så stor skillnad på priset + att det bara är att sätta i det. men hur svårt är det att programera det då?. medföljer det instruktioner så man kan fixa det själv utan större problem eller?.
Det skall inte vara svårt att programmera, bara att tanka hem programmet som krävs för programmering (kommer finnas på vår hemsida) och koppla chipets programmerare (medföljer) direkt till parallellporten på en PC (medföljer ej) :-)
Du måste hitta lämplig bios på egen hand med detta chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks