Om man köper en ny x-box nu hos någon av de stora elektronikvaruhusen, vad kan man förvänta sig att få för något märke på DVD-spelaren? Eller är det ett lotteri och man kan få vilket märke som helst?
Om man köper en ny x-box nu hos någon av de stora elektronikvaruhusen, vad kan man förvänta sig att få för något märke på DVD-spelaren? Eller är det ett lotteri och man kan få vilket märke som helst?
Titta på "MFG Date" tillverkningsdatumet. Det kan man se tillsammans med serienummret genom ett hål i kartongen på undersidan om xboxen ligger ner... Är det efter Aug 2002 är det en 1.1 xbox och du slipper iaf Thompson DVDn. Sen om du får en Samsung eller whatever de stoppar i nuförtiden spelar ingen roll. Är det en för gammal xbox de försöker pracka på dig, säg bara att du vill ha en annan eller gå nån annanstans.
<small>[ 20 May 2003, 21:15: Meddelandet redigerat av: winne ]</small>
Tack för tipset
Stämmer inte du kan få en Thomson i din xbox även efter det datumet, bäst ar att säga till varför du vill se vad det är för en DVD spelare i boxen. Det gick bra hoss SIBA, ONOFF, ELGIGANTEN för mig iaf ha ett trevligt & ett seriöst sätt så går det
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Låter bra att dom är så tillmötesgående
Någon som har en länk till en bild på dom olika DVD-spelarna?
ja kolla in min sida på min profil
<small>[ 21 May 2003, 11:23: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Tackar
Vad är den gula grejen för något på din sida? den bredvid dvd-läsarna
Reklam vilket är förbjudet här......
Bookmarks