jag håller på att installera en större hdd i min moddade xbox med superdisc2 men när den ska formattera å partionera tar det bara några sekunder innan den säger done. Hur lång tid ska/brukar det ta?
jag håller på att installera en större hdd i min moddade xbox med superdisc2 men när den ska formattera å partionera tar det bara några sekunder innan den säger done. Hur lång tid ska/brukar det ta?
typ några sekunder... hehe iaf när jag körde isotool.. den skriver bara över de första 4mb
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av onkel:
<strong>jag håller på att installera en större hdd i min moddade xbox med superdisc2 men när den ska formattera å partionera tar det bara några sekunder innan den säger done. Hur lång tid ska/brukar det ta?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det skall bara ta ett par sekunder.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks