Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: DVD-Brännare

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    Gävle
    Respekt
    0

Question DVD-Brännare

Godkväll!
    En snabb fråga.
    Tar X-boxen DVD-R skivor bättre än DVD+R?
    Och går det att köra DVD-R på mitt PS2 med Messiha chippet(vet att detta inte är rätt ställe men frågan hänger liksom ihop)?
    Sluligen är Pioneer DVR-105 en bra brännare?
    Tack för detta kanon forum..

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    23

Har hört att någon lyckats med DVD+R men det är väldigt sällsynt, DVD-R ska fungera dock beroende på media. Pioneeren som du pratar om köpte polaren nyligen, han har fått 2 av 20 skivor att fungera. Han använde samma media som fungerade utan problem med pioneers 2 ggrs brännare. Antagligen så är den inte så bra, men det kan även vara så att just hans är ett måndags exemplar. Bedöm själv, ska du använda den till XboX verkar det inte så lysande, Jag personligen rekomenderar en större hårddisk och en nätverks kabel. Klart att det går att köra brända spel om du har chip, det är väll den huvudsakliga tanken med det, dock DVD-R. Tror inte ditt chip fungerar med en större hårddisk, så du får flasha först. Det är som Titan X nästan 10-11 punkter, har hört att det ska gå att klippa sladdar är inte säker på vilka. så om någon vet kan ni ju skriva det här i tråden. Eller så kan du ju slänga in en Enigmah tillfälligt när du flashar punkt 15 och 21 ska klippas om jag minns rätt....

PS jag väntar på NEC ND 1100, har liksom en känsla............................................ ...........................................

<small>[ 06 December 2002, 00:33: Meddelandet redigerat av: Skevast ]</small>
    Om du inte leker med livet leker livet med dig

Liknande diskussioner

1. DVD från xbox till datorns dvd brännare
    By cyclo_hexene in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 15:29
  2. dvd brännare
    By Vhek in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2003-11-20, 11:33
  3. BRännare och skivor
    By Kwirk in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-08-19, 09:45
  4. DVD brännare