Har någon något specielt märke/model att rekomendera!?
Har någon något specielt märke/model att rekomendera!?
Den som redan sitter där.
Kul kille....
Jag tror ingen förstår varför duvill byta kylningen till processorn.
Den är ju helt tyst och passiv orginal så.....
Det är ju isf. kylflänsen på GPU´n (grafik processorn)som du skulle kunna byta. Vet dock inte om en "standard" passar.
Dom nya 1.1 bvoxarna har ju passivt kyld GPU oxå.
Jag tror att Mr Jocker menar fläkten som sitter i lådan, det är väl den som låter mest, vad jag har förstått...
/kLaN
Tyst fläkt - papst. Lite dyra, men tysta som möss.
Finns dock bara i typ 2 (eller om det är 2.5) cm tjocklek, så vet inte om den får plats mellan processorn och dvd´n.
Å andra sidan tvivlar jag på att den gör så stor nytta den där processorfläkten som är i. Ser ju mest ut som en sketen gpu-fläkt - inte speciellt kraftfull. Alternativet kan ju vara att byta ut den stora chassi-fläkten till en starkare och tystare (den låter ju en del den med) - ex. zahlman, och skita helt och hållet i cpu-fläkten. Men det får du förstås göra på egen risk.
Som jag skrev tidigare så är det CPU´n (processorn) som är passiv.
Det är GPU´n (Grafik processorn) som är aktivt kyld med "egen" fläkt.
Fläktbyten....Är det något som Psxcare kan tänka sig göra?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Egon:
<strong>Fläktbyten....Är det något som Psxcare kan tänka sig göra?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vi kommer inte lägga ner egen tid på att ta reda på vad som fungerar osv. Vill någon betala oss för tiden det tar så är det ok :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks