Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: philpips dvd

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    sundsvall
    Respekt
    0

Question philpips dvd

jag har nu petat in ett evolution x chipp i min xbox....problemet nu är att jag har en philips dvd tror jag. Den har ett u format hål i släden....(xboxen läser inte en enda cd-r eller cd-rw skiva)

finns det något sätt för mig att kunna spela cd-r och cd-rw skivor......har hört att det inte ska funka på philips??? om det nu är philips jag har, hur kollar jag det för att veta säkert?

<small>[ 04 April 2003, 18:20: Meddelandet redigerat av: atlanti_s ]</small>

Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Trollhättan
    Respekt
    24

Vissa Philips läser inte cd-rw. Men helt säker på att du har brännt sakerna rätt?
    Du skall ladda iso filen in i brännareprogrammet.

Annars så får du bränna en dvd skiva eller låna en kompis läsare

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    sundsvall
    Respekt
    0

Red face

jag har testat med spel på cd-r och audio cd-r och -rw han hittar inte äns skivorna....dom bara snurrar som nå galningar men inget mer händer

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

Platinum 90 min, Vivastar 80 min,3T 74 min och Traxdata 80 min funkar för mig på Filips dvd

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    sundsvall
    Respekt
    0

Talking

ok, men hur ser jag vad jag har för märke på min dvd då?

Dumbo Guest

<a href="http://www.********.net/Xbox/philips_thomson_samsung.jpg" target="_blank">http://www.********.net/Xbox/philips_thomson_samsung.jpg</a>
    Philips till vänster, Thomson i mitten och Samsung till höger

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    sundsvall
    Respekt
    0

Arrow

skicka sidan på min email atlanti_s@websidorna.com så är du snäll

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av atlanti_s:
    [QB]Den har ett u format hål i släden....(xboxen läser inte en enda cd-r eller cd-rw skiva)
    QB]</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ett U-format stort hål är Thomson.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    sundsvall
    Respekt
    0

Talking

nej har tagit reda på det där nu, jag har en philips med u format hål..philips hålet ser lite anorluna ut än thomson hålet men det är fortfarande u format

jag har även löst problemet med att min philips inte läste cd-r/rw skivor..
    bränner man dom på en skiva med ljus brännyta och på max 4x så läser den dom klockrent =D

Registrerade
    Apr 2003
    Respekt
    0

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Dumbo:
    <strong><a href="http://www.********.net/Xbox/philips_thomson_samsung.jpg" target="_blank">http://www.********.net/Xbox/philips_thomson_samsung.jpg</a>
    Philips till vänster, Thomson i mitten och Samsung till höger</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tjena. Kan någon maila mig denna bild eller hela url, eftersom jag är färsk vad gäller x-box och x-boxhemsidor.

zoogin@rocketmail.com

<small>[ 08 April 2003, 17:22: Meddelandet redigerat av: zaxxon ]</small>

Registrerade
    Apr 2003
    Från
    Lund
    Respekt
    0

Ursprungligen skrivet av zaxxon:
    <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Dumbo:
    <strong><a href="http://www.********.net/Xbox/philips_thomson_samsung.jpg" target="_blank">http://www.********.net/Xbox/philips_thomson_samsung.jpg</a>
    Philips till vänster, Thomson i mitten och Samsung till höger</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tjena. Kan någon maila mig denna bild eller hela url, eftersom jag är färsk vad gäller x-box och x-boxhemsidor.

zoogin@rocketmail.com</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag Sitter i samma situation och behöver hjälp. kan någon vara snäll att maila mig med.

josefstalinnr2@hotm***.com

Liknande diskussioner

1. DVD från xbox till datorns dvd brännare
    By cyclo_hexene in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 16:29
  2. Dvd med inspelning / MAKROVISION
    By spel in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 21:27
  3. DVD Region X och dvd ver. 2.13?
    By ktd in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2003-02-02, 23:29
  4. Dvd Region X