Någon som vet en seriös och bra sida som säljer billiga PSX-spel?
------------------
/Anders
Någon som vet en seriös och bra sida som säljer billiga PSX-spel?
------------------
/Anders
/Anders
Du kan köpa spel på http://www.psxcare.com
Reklam för andra sidor som säljer saker är inte tillåten i detta forum.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja men ni säljer ju inte import spel... eller, annars vart kan man få tag på BILLIGA import spel, jag vet att man inte får göra reklam för någon annan affär men... kul att veta bara.
PS2!!!
Vi säljer importerade spel, även om utbudet f.n. är begränsat pga olika anledningar. När det kommer ett chip som gör det enkelt att spela importerade PS2 spel på en europeisk PS2 kommer vi att satsa mer på spelimport igen.
"Billiga importerade spel" brukar oftast vara samma sak som piratkopior. Annonserar någon "NTSC-spel" för 50-150:-/st så är det alltid fråga om piratspel. För import original får man ofta betala 400-700:-/st för aktuella titlar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks