Kommer de räcka till alla
Kommer de räcka till alla
De vi fick in inför releasen skickades med företagspaket till de kunder som bokat, detta gjordes igår så dom finns på posten idag :-)
Jag vet inte när vi får nästa leverans så att vi kan sälja direkt i butik.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok då får man väl vänta då...
Sorry att jag frågar igen men jag är jäkligt sugen på att köpa Xboxen, men bara av er
Vet du ungifär när ni kommer att börja sälja dom direkt i affären???
[This message has been edited by M&M (edited 18 March 2002).]
Leverantören har lovat leverans inom 2 veckor.
Men just nu är vi extremt sura på hur leveransen skötts, vi har fått en bråkdel av de konsoller vi beställt...men vi har fått ALLA spel och tillbehör.
Eftersom fakturor måste betalas ändå så har vi valt att dumpa priset på de spel vi har på lager just nu, så passa på och fynda.
Priserna är UNDER inköpspris! Och tipsa alla ni känner, skall bli kul att se elgiganten, on-off osv prismatcha dessa priser...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Haha de ska jag göra :P
Hansi kommer ni att sälja Xboxen för 4995kr som alla andra???
Ja, det kommer vi nog göra.
Får vi sedan bättre villkor sänker vi priset.
------------------
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
MVH Shiro
Ok tack för svaret.
Hansi har ni fått in fler Xboxar??
Får pengar imorrn ..
Och som jag sa vill köpa den hos er.
Nej, dom har inte anlänt ännu.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
Ok hoppas dom kommer snart :/
Samma här, kunderna vill köpa.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
X-box finns på lager nu. 4995:-/st.
Köp till Bloodwake för 399:- (så länge lagret räcker)
Obs! - alla som förbokat inför releasen måste kontakta oss för att få leverans. Vi kommer inte skicka utan att ha pratat med kunden då vi misstänker att många redan fått tag på X-box men inte avbeställt av oss.
Bookmarks