Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: nätdel till xbox?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Post nätdel till xbox?

    hej, jag har ett amerikanst x-box och jag körde med konverter (för strömmen) på detta ett tag, men den var tydligen inte den bästa, så min x-box fick nog och la av helt enkelt. JAg öppnade och kollade och det verkar som om det bara är en säkring eller liknande som gått på "nätdelskortet" nu undrar jag om ni eller några andra har någon möjlighet att byta ut denna del eller kanske bara säkringen? HAr ju inget emot att betala en del sålänge det blir gjort med tanke på att x-boxen är värd en hel del och den ju är helt värdelös annars.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi har ingen leverantör av X-box nätdelar, ej heller något eget skrot att plocka från.

    Reparation kostar 350:-/påbörjad halvtimme + delar. Nätdelar som pajjar pga dåliga 110V konverters brukar behöva ny säkring samt ett par zenerdioder, men då vi aldrig felsökt någon X-box har vi inte möjlighet att ge ett fast pris som vi brukar göra på PS2 rna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 10:06
  3. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 00:21
  4. Xbox överföring till annan xbox! Hjälp!!
    By skippy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-19, 22:58
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •