Kommer ni att sänka priset på xbox nästa vecka? Såg att riktpriset ska ner till 3000 kr den 26 april.
Kanske dax att köpa en enhet snart...
/Peter
Kommer ni att sänka priset på xbox nästa vecka? Såg att riktpriset ska ner till 3000 kr den 26 april.
Kanske dax att köpa en enhet snart...
/Peter
Vi kommer följa de prissänkningar som gäller.
Alla kunder som köpt/köper X-box till nuvarande pris kan fylla i ett formulär på Microsofts hemsida och får då 2st spel och 1st handkontroll hemskickade.
http://www.xbox.com/se/news.htm
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Eftersom 2st spel samt 1st handkontroll är värda c:a 1.400:- om du köper dom till våra (låga!) priser så sänker vi priset på X-BOX till 4.300:- med omedelbar verkan.
På det viset förlorar du som kund inte någonting på att köpa din X-box direkt istället för om någon vecka då priset går ner till c:a 3.000:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks