Kostar nu 4639 SEK.
Vi säljer dom nu billigast.
------------------
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
Kostar nu 4639 SEK.
Vi säljer dom nu billigast.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
På hemsidan kostar den fortfarande 4995kr
[This message has been edited by nagy (edited 10 April 2002).]
Det ändras nästa gång vi uploadar sidorna, beställer du för 4995:- så ändrar vi manuellt .
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu kostar X-box 4.300, och då får man 2st spel och 1st handkontroll skickade från Microsoft om man fyller i ett formulär på deras hemsida efter 26 april.
http://www.xbox.com/se/news.htm
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vaddå billigast??? Såg annons på ett ställe jag vet jag inte får nämna här att den ska prissänkas from den 26/4 till 2995 kr. Det kallar jag billigt!!!! ska ni oxå sänka dem till det priset????
"Life is short... play more"
Det är Microsoft som sänker priset till ungefär 299 euro. Så alla kommer nog göra det. Nu är det bara vänta på chip. Men det dröjer väl eftersom så få köper boxen...
Ja, men man får inte med 2st spel + 1st extra handkontroll till det priset.
Så vårt pris på 4.299:- är ett OK pris med tanke på att man får spel och tillbehör för c:a 1.400:-
Bookmarks