Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: OHHHH! FLOPPP BIG!

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Post OHHHH! FLOPPP BIG!

haha! nu e de ett faktum att xbox floppar... kolla bara! dom har sänkt priset med 2000:- efter typ en månad, jämfört me ps2 som sänkte priset så mycket efter ett år! sen det där med spelen å handkontrollen som man får om man fyller i ett litet formulär.. ytterligare ett bevis på att floppen är bekräftad! HA! haha! säger jag bara :-)

DA FLOPPERS! XBOXERS!

------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Yaroze Guest

Sen att dom meddelar 2 dagar innan man kan få spelen att man måste ha köpt Xboxen för 5000kr
    för att få de det tycker jag är VÄLDIGT dålig stil...

med tanke på att man sedan länge kunnat köpa Xboxen hos datorbutiken för 3000kr

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det står INGET sådant i deras information. Microsoft har ingenting att göra med vad butikerna har för pris på X-box. En distributör får inte kräva att butiker hållar vissa priser. De X-box som säljs billigt före 26/4 har den säljande butiken betalat med fullt pris och säljer med förlust.

European Xbox Customer Reward Scheme Application Form.

If you bought your Xbox console before 26th April 2002 Microsoft are offering you the chance, until July 1st 2002, to claim 2 Xbox games and an Xbox Controller for FREE! That means you could be playing games like Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld or Dead or Alive 3 amongst other great games for free!

A full and final list of games available through this reward offer will be available on www.xbox.com/se from 26th April 2002.

You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
    - You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.

Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to:

xbox@msdirectservices.com
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Här är informationen från xbox hemsida:

http://www.xbox.com/se/news.htm

Vem har påstått att man måste betala 5000:- för sin X-box för att ta del av erbjudandet?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Yaroze Guest

Läste i Aftonbladet...
    står på Xbox.com också tror jag?

Liknande diskussioner

1. Big Mutha Truckers PAL ConFuSiON
    By lackaren in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2002-12-19, 14:40
  2. big problems
    By KickiDee in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2001-05-03, 18:44

Bookmarks

Behörigheter