Jag får 20 mail om dagen om chip till X-box osv, ifall någon har lite info går det bra att skriva här.
Jag har ingenting att säga i ärendet just nu iallfall...
Jag får 20 mail om dagen om chip till X-box osv, ifall någon har lite info går det bra att skriva här.
Jag har ingenting att säga i ärendet just nu iallfall...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
En av våra kunder mailade just en länk till DVD-Region-X för X-box, den verkar släppas i April.
Så regionsfriheten var tydligen lätt fixad, vilket inte är någon direkt överraskning...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hej vet du hur jag ska göra för att kunna spela pal spel på min usa köpta xbox???
snälla hjälp Alex
Alex
det går ej spela PAL spel på en xbox från USA
enda är att importera spel från usa
Jo de där med inte spela pal spel usa box hmmm...
jag har i alla fall hört att med nå ********* så går det, nån som vet??
Enligt en massa uppgifter/rapporter på internet är det X-boxchip på gång från minst tre utvecklare. Det finns även spel att ladda ner från internet som skall fungera med dessa chip.
Jag vet INTE när dessa chip når oss handlare. Så fort vi vet något om när vi kan börja montera dessa chip kommer jag meddela detta i denna tråd.
Det verkar som att enigmah går att beställa för butiker, url: <a href="http://www.enigmah.com/" target="_blank">http://www.enigmah.com/</a>
Ja har en fråga : Hansi men ja har tex köpt min xbox hos W E B B H A L L E N men om ja vill få tex enigmah chippet instalerat av er får ja väl ändå 1 års garanti ? konstigt vore annars. ps ja har kvittot ifrån affären ja köpte.
Den Bästa konsolen heter Snes/ingen annan konsol kommer Någonsin att komma i närheten av den.
Bookmarks