Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 38 av 38

Diskussion: Nu borde chippen vara nära...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du kommer kunna köpa enigmah här, kommer lägga upp det till förbokning på hemsidan nu under helgen. Och nej, jag kommer inte tillåta att någon kommer in till vår butik och sätter upp en stor skylt med reklam för någon annan butik som säljer samma prylar heller...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2002
    Respekt
    0

Ja alla som vill veta vilken affär man kan köpa enigmahx chippet till xbox med instalation för bara 1250kr Enigmah har fler funktioner än tex Xtender. Gå in på (idiot!) (som inte säljer xbox hansi) gå sen in på forumet och gå in på inlägget Enigmah! Ni som vill ha info om Enigmah kan kolla här <a href="http://*********.d2g.com" target="_blank">http://*********.d2g.com</a>

<small>[ 18 May 2002, 18:42: Meddelandet redigerat av: Hansi ]</small>
    Den Bästa konsolen heter Snes/ingen annan konsol kommer Någonsin att komma i närheten av den.

Registrerade
    May 2002
    Respekt
    0

Glömde säga på forumet ska ni gå in på allmänt sen Enigmah!
    Den Bästa konsolen heter Snes/ingen annan konsol kommer Någonsin att komma i närheten av den.

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    0

Jag vet inte om nån är så puckad att han skickar in sin konsoll till några med en fortune-city hemsida, ingen butik, inget telefonnummer.
    Och det enda sättet att kontakta er på verkar vara en hotmailaddress.

Fattar såklart att hansi redigerar bort er address, men tror inte det är ngn konkurrens han behöver vara orolig för..

Registrerade
    May 2002
    Respekt
    0

Ehh dom la upp en sån sida därför att dom inte hade så mycket tid och dom ville få det gjort så fort som möjligt dom har en butik tror jag, nånstans i sthlm ja litar på dom 100% om hansi inte är rädd för konkurans varför redigerade han bort speedos kommentar då ?

Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    24

Måste säga att det inte är så konstigt att PSXCARE (Hansi) vill ha reklam för något annant företag på sitt forum....Skulle va samma sak som konsum gjorde reklam på ICA...
    Detta forum tillhör väll företaget PSXCARE?!?!?
    Så se detta som en underbar service och support till psxcares kunder, vet inte många andra företag som har likadant..

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    24

Hansi:

Ni lämnar ju garanti på att modningen ska fungera, men hur är det med fraktkostnader.

Om jag skickar in boxen till er måste jag stå för båda fraktkostnaderna samt ev. extra fraktkostnader ifall inte modchippet fungerar då jag får hem det?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Se <a href="http://www.psxcare.com/skicka.asp" target="_blank">http://www.psxcare.com/skicka.asp</a>

Du betalar både frakten hit, helst företagspaket 16.00, kostar c:a 150:- samt returfrakten (c:a 160:- med postpaket mot postförskott).

Vid reklamation/garantiärende så står vi för frakten. Man kontaktar oss och får då ett returnummer och vi skickar en förbetald paketlapp som används för att skicka tillbaka paketet till oss.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

1. varför klagar ni på magic chippen?
    By orcko in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:03
  2. Kan detta vara sant?
    By Fe3RD in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-03-17, 12:23

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner