De verkar juh kalas bra de verkar vara för bra för att vara sant.....ni kommer att ta in det då eller?
Peace!!
De verkar juh kalas bra de verkar vara för bra för att vara sant.....ni kommer att ta in det då eller?
Peace!!
Självklart.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Härligt!!eh...juste..kommer det att vara ett bra chip eller typ som neo2.2 behöver man nån sorts action replay eller är det bara att tuta o köra??
Alla spel bootar direkt.
Funktionen för regionsfri dvd verkar än så länge bara vara en "reset" av regionskoden så att man kan växla mellan amerikansk och europeisk fjärrkontroll (regionen ställs in när man ansluter fjärrkontrollen).
Men Datel skall ha en dvd-region-x för X-box...på gång eller kanske redan släppt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
va heter Chippet som är aktuellt inom 1-2 veckor???
Jag vet ännu inte vilket det blir. Eller om det ens finns olika chip :-) Just nu annonseras chipen under en drös olika namn.
jag vill HA ENIGMA......
hansi har du en ntsc kontroll till xboxen?
Bookmarks