E det nån som vet hur man kopierar DVD spelen när man installerat ett *********, för om man stoppar in t.ex. Halo så kan man ju bara se video filerna och inte resten av filerna.. går det att bränna med en vanlig dvd-brännare?
E det nån som vet hur man kopierar DVD spelen när man installerat ett *********, för om man stoppar in t.ex. Halo så kan man ju bara se video filerna och inte resten av filerna.. går det att bränna med en vanlig dvd-brännare?
okej jag ska svara så gått det går är inte så påläst hansi kan säkert fylla upp NEJ du kan inte läsa xbox spel pga av att skivorna måste läsas utifrån och in vilken en vanlig dvd läsare inte klarar av om den inte har speciell firmware vad jag vet inte finns en. Project x som har gjort ripparna som finns på nätet lyckades tydligen läsa av skivorna genom ethernet kortet på xboxen fråga mig inte hur men det är vad jag har hört men nej det är inte som på den gamla goda psx tiden att du kan dunka in spelet och göra dig en "säkerhetskopia" på spelet. utan du får investera dig en dvd-r brännare och en bra 10 mb uppkoplling och börja tanka...........
Finns säkert nått program för att läsa in skivorn bakifrån...
Ok då vet jag det, Tack så mycket!
Bookmarks