Hej på er alla!
Nu när man blivit inbiten Xbox lirare så har jag mer och mer kommit fram till att jag saknar min tangentbot + mus från datorn!!!
Kan man ha det på xboxen??? Om så vilka/hur det funkar osv...
Hej på er alla!
Nu när man blivit inbiten Xbox lirare så har jag mer och mer kommit fram till att jag saknar min tangentbot + mus från datorn!!!
Kan man ha det på xboxen??? Om så vilka/hur det funkar osv...
Fantasi är viktigare än kunskap...
Du kan ju plugga in USB tangentb ord o mus men spelen stödjer dom inte tyvärr.
Är det någon som har testat om tex Amiga emulatorn har stöd för USB tangentbord på xboxen? UAE-x heter emulatorn. Många spel kräver att man trycker på någon tangent för att starta ett spel.
ok!
Så spelen är inte gjorda för det, då sket det sig!
Tack männen!
![]()
Eh skaffar inte xbox för att spela den med TB/mus väl? Ska ha d när jag kör linux på xboxen då går det att ha d iaf men inte till xbox spel, har lagtin en länk på hur man kör in ett linux på boxen.![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Fungerar tangentbord till emulatorerna på xboxen? Om man skaffar USB anslutning?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pekn2:
<strong>Fungerar tangentbord till emulatorerna på xboxen? Om man skaffar USB anslutning?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Beror nog på emmulatorn, om den har stöd för TB.
/kLaN
Hmm, en fundering ang tgb o mus..
Borde det inte gå att skriva stöd för det i biosen? På något sätt borde det ju gå..
En ny biosversion o en ny dash, dashen confar en biosfil med nya inställningar för tgb o mus, sedan flashar det automagiskt.. vore väl fint?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pege63:
<strong>Eh skaffar inte xbox för att spela den med TB/mus väl? Ska ha d när jag kör linux på xboxen då går det att ha d iaf men inte till xbox spel, har lagtin en länk på hur man kör in ett linux på boxen.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vart är länken???
Bookmarks