Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Byte av dvd spelare?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post Byte av dvd spelare?

    Tydligen kan man som med HD byta ut DVD spelaren åxå så att den tar CD-R skivor åxå här är en guide på det mesta man kan byta ut/göra med sin XBOX <a href="http://www.xbox-scene.com/tutorials.php" target="_blank">http://www.xbox-scene.com/tutorials.php</a>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Talking

    Eh skulle bränna dvd skivor & tog fel brännde CD-R skivor istället & märkte till min lycka att dvdn i boxen läste CD-R skivorna. Jag hade Mr Platinum & Memorex CD-R skivor hemma, så då behöver man JU inte byta dvd´n. Öppnade boxen & såg att det var en samsung DVD jag hade.

    <small>[ 11 February 2003, 09:40: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av pege63:
    <strong>Eh skulle bränna dvd skivor & tog fel brännde CD-R istället märkte till min lycka att dvd i boxen läste skivorna. Jag hade Mr Platinum & Memorex skivor hemma, så då behöver man inte byta dvd´n öppmade boxen & såg att det var en samsung.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vet inte om jag fattade det rätt men får du alltså Mr Platinum och Memorex DVD+R att funka med din Samsung?! Jag har inte hittat en +R skiva som funkat. Däremot funkar +RW bättre

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    47
    Respekt
    22

    Post

    abuse: nej det säger han inte.. gör om gör rätt ! (läs om läs rätt!)

  5. #5

    Post

    Ok nu såg jag... men är det någon som har lyckats köra några +R i sina xboxar med samsung i?

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    JA som sagt CD-R skivor av märket MEMOREX, MR Platinum, LG funkar för mig iaf på en SAMSUNG.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

  1. DVD spelare
    By pdr in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 22:43
  2. DVD Byte
    By PetsonGBG in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-06-13, 11:48
  3. DVD spelare?
    By hansol in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-01-11, 12:25
  4. Dvd Region X
    By Oddman in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 12:43
  5. DVD spelare vs PS2?
    By Batman in forum Produktsupport - DVD-spelare
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-09-19, 21:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •