Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: FF7 rykten???

Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Post FF7 rykten???

Jag har hela tiden funderat på om det där ryktet om att man skulle kunna para ihop chocobos till en vit chocobo som skulle kunna dyka ner vid det där träsket där den feta ormen slingrar sig, och där nere skulle det finnas ännu en fetare boss som tydligen skulle va den svåraste bossen i hela spelet typ,,,om det nu stämmer eller inte...
    Finns det någon som vet???

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Aldrig hört förut!!! men däremot undrar jag om ryktet om att man ska kunna spela med sephiroth (utan fusk) är sant, de ska tydligen vara jätte svårt men de ska gå!! man ska typ samla ihop alla 1/35 soldier å sen gå till nån snubbe me dom!! tar tydligen fett lång tid!!!
    ~~~~~Ps2~~~~~

Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Jag har även hör ryktet om att man skulle kunna hitta 12 av de 1/35 och återuppliva Aeris på något sätt...men jag tror inte något av de där rykterna stämmer egentligen!!

Registrerade
    Apr 2002
    Respekt
    0

Det första är en bluff. Ryktet berör Diamond Weapon som är den som skjuts i hamnstaden där Tifa ska avrättas. I Japan släpptes FF7 utan Ruby och Emerald Weapon vilket ledde till att folk trodde att man kunde slåss mot alla Weapons i den internationella versionen. Det finns ingeting under träsket och definitivt ingen Chocobo som kan ta sig under det.

Sephiroth kan enbart bli medlem i gruppen via AR/Gameshark och då endast som han är i flashbacken. DVS han spelas automatiskt. Det finns ingen Sephiroth i hela spelet som du kan ta kontroll över.

Aeris kan inte återupplivas. Tanken var att man skulle kunna men klipptes bort av tidsbrist men du kan se rester av det i spelet.

Det hela börjar med att man måste ge killen som sitter i avloppsröret nånting från apoteket i början av spelet. Detta är bara steg 1 i vad som skulle ha varit en lång process.

Om du hittar nyckel till porten kan du ta dig in i Kyrkan där du först träffade henne och se hennes spöke, vilket också är ett steg i processen men alla andra steg är borta.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner